Klinik Artı | Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Sefaköy Diş Hekimi

Sefaköy diş hekimi ve diş beyazlatma işlemi, diş taşı temizleme işlemi, ağız ve diş sağlığı bakımı, çay  – kahve gibi tüketim ürünlerinin fazlaca kullanılmasından dolayı oluşan dişlerdeki sarılıkların giderilmesi için gerçekleştirilen tedaviler gibi durumlarda Klinik Artı, Sefaköy diş hekimi kadrosu ile sizlere hizmet sunuyor.

Dişlerdeki sararmalar ve tartarların temizliğinde teknolojik cihazlarımız ve rahatınız için tasarlanmış kliniğimizde siz hastalarımıza Sefaköy diş hekimi arayışlarınıza son veriyoruz.

sefaköy en iyi implant doktoru
Şimdi Hızlı ve Kolay Randevu Alın!
Sefaköy Diş Hekimi ve Diş Bakımı

Sefaköy Diş Hekimi, Klinik Artı, Diş BakımıDiş bakımı çoğu zaman ihmal edilir ve ancak dişlerimizde veya diş etlerimizde bir sorun yaşadığımızda aklımıza gelir. Oysa ağız ve diş bakımına önem verilmemesi sadece dişlerimizi değil; dişlerimize bakım yapılmadığında ağzımızda artan bakteriler tüm beden sağlığımızı olumsuz etkiler.

Diş bakımına gereken önem gösterilmediğinde dişlerimizde çürük oluşumu ile birlikte artan bakteri ve diş plakları bir süre sonra diş taşlarına ve diş etki hastalıklarına sebep olur. İleri seviyelerde ise diş kayıpları ile sonuçlanır.

Diş ve diş etki iltihapları ile bakteriler başta solunum ve sindirim sistemimiz olmak üzere kan dolaşımı ve kalp sağlığımızı da tehdit eder.

Klinik Artı Sefaköy diş hekimi ve uzman diş doktorları ile yapacağınız düzenli diş bakımları sayesinde dişlerini koruyarak genel sağlığımızı tehdit edecek ileri boyutlardaki rahatsızlıklardan korunabilirsiniz.

Diş bakımından dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?

Dişlerimizi günde en az iki kez dişlerimize uygun bir fırça ile fırçalamamız gerekir. Diş hassasiyetimize göre seçeceğimiz diş fırçalarının sertliği önemli bir konudur. Diş mineniz ve diş etleriniz hassas ise sert fırçalar kullanmamalısınız. Dişlerinize uygun sertliği tespit edebilmek için Klinik Artı Sefaköy Diş Hekimlerimiz ile görüşebilirsiniz.

Diş macununu diş fırçasını ıslatmadan önce ve az miktarda sürmelisiniz. Böylece diş fırçasının kılları yumuşayıp dağılmadan dişlerinizi fırçalayabilirsiniz. Dişlerinizi fırçalarken mümkün olduğunca dairesel hareketler yapmaya özen gösterin. Doğrudan diş etlerini zedeleyecek şekilde dişlerinizi fırçalamayın.

Bakteri ve diş plaklarının en yoğun olduğu kısım dişlerimizin arka kısımlarıdır. Dişlerimizin ön yüzünü fırçaladıktan sonra mutlaka arka tarafları da fırçalanmalıdır. Aksi taktirde burada artan bakteriler diş plaklarının ve diş taşlarının oluşumuna neden olacaktır.

Diş fırçasını değiştirmek için belirli bir süre beklemeyin. Diş fırçanızın kılları diş etlerinizi olumsuz etkilemeye başladığında diş fırçanızı yenisi ile değiştirin. Dağılmaya başlayan diş fırçası kılları bir süre sonra siz diş fırçasını uygun pozisyonda tutmuş olsanız dahi diş etlerine zarar vermeye başlayacaktır.

Diş fırçası yanında mutlaka diş ipi ve gargarada kullanmaya özen gösterin. Diş ipi, dişler arasında kalan atıkları çıkarmamızda yardımcı olduğu için diş arasında kalan atıkların bakteri oluşumunu engelleyecektir.

Belirli aralıklarla mutlaka ağız ve diş bakımı için diş hekiminizde görüşün. Böylece dişlerde meydana gelen çürüklerin sebep olacağı sorunları erken teşhisle önlemiş olursunuz.

KlinikArtı ve Hizmet Standartları

Sefaköy Diş Hekimi Klinik Artı

KlinikArtı, diş hekimliği hizmetlerinde yüksek kalite standartlarına sahip bir klinik olarak bilinir. Hizmetlerinde hasta memnuniyeti odaklı bir yaklaşım benimserler ve hastaların sağlığı ve konforu her zaman önceliklidir.

KlinikArtı, alanında uzman diş hekimleri ve deneyimli personeli ile hizmet verir. Hizmetlerinde son teknolojik cihazlar kullanırlar ve sürekli olarak yenilikleri takip ederek en iyi tedavi yöntemlerini uygulamaya çalışırlar.

KlinikArtı, hastalarının ihtiyaçlarına özel çözümler sunar. Ortodontik tedavilerden, implant tedavilerine kadar geniş bir yelpazede hizmet verirler. Tedavi süreçleri boyunca hastalarına açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirme yaparlar ve tedavi planlarını oluştururken hastalarının taleplerini de göz önünde bulundururlar.

KlinikArtı’nın hizmet kalitesi, diğer kliniklerden farklı kılan özelliklerinden biridir. Hastaların memnuniyeti için her zaman en yüksek kalite standartlarına uygun bir şekilde hizmet verirler. Ayrıca hijyen kurallarına da son derece titiz bir şekilde uyarlar ve sterilizasyon konusunda gereken özeni gösterirler.

KlinikArtı’nın hizmet kalitesi, hastaların gönül rahatlığıyla tedavi olmalarına olanak sağlar. Hasta memnuniyeti odaklı yaklaşımları, kaliteli hizmet anlayışları ve teknolojik cihazlarının kullanımı ile KlinikArtı, sektörde öncü bir klinik olarak yerini almıştır.

Sefaköy Diş Hekimi ve Hizmet Kalitesi

Sefaköy Diş Hekimi, modern teknoloji ve güncel uygulamalarla donatılmış bir diş kliniğidir. Yılların tecrübesine sahip olan hekimleri, profesyonel ve güvenilir hizmetleri ile hastalarına sağlıklı bir gülümseme sunmaktadır.

Hastalarının memnuniyeti için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan Sefaköy Diş Hekimlerimiz, tedavileri esnasında kişiye özel yaklaşım benimseyerek her hastasına özel bir tedavi planı oluşturur. Sefaköy Diş Hekimi’nde, en son teknoloji cihazlar kullanılarak kesin teşhisler konulur ve en uygun tedavi yöntemi belirlenir.

Diş hekimliği sektöründe meydana gelen yenilikleri takip eden Sefaköy Diş Hekimlerimiz, diş sağlığı ve güzelliği ile ilgili tüm ihtiyaçlarınıza cevap vermek için en son teknoloji cihazları kullanmaktadır. Gülüş tasarımı, implant tedavisi, kanal tedavisi, diş estetiği, diş beyazlatma ve daha birçok tedavi seçeneği ile Sefaköy Diş Hekimi, hastalarına en iyi hizmeti sunar.

Sefaköy Diş Hekimi, hijyenik ve rahat bir tedavi ortamı sunar. Tedavi öncesi ve sonrasında hastaların rahatlığı ve konforu için kliniğimizde modern ve rahat ekipmanlar kullanılır.

Sefaköy bölgesinde yaşayanlar için en iyi diş hekimi hizmetini sunan Sefaköy Diş Hekimi, sağlıklı ve güzel bir gülümseme için size yardımcı olacaktır. Sefaköy Diş Hekimlerimiz ile randevu alarak sağlıklı bir ağız ve gülümseme için ilk adımı atabilirsiniz.

Görsel Galerisi
Klinik Artı

İlgili ve özenli çalışmalar neticesinde ağrılı hayattan, özgüvensiz gülüşlerden kurtulacaksınız. Sizler de Sefaköy diş hekimi için Klinik Artı’nın uzman diş hekimlerinin elinden tedavi bulma imkanına sahip olun!

Sefaköy Diş Hekimi