Klinik Artı | Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

küçükçekmece_çene_cerrahisi, küçükçekmece implant, küçükçekmece diş beyazlatma, küçükçekmece şeffaf plak, küçükçekmece ortodonti, küçükçekmece diş hekimi, küçükçekmece diş kliniği, sefaköy diş hekimi, sefaköy diş kliniği, küçükçekmece ortodonti doktoru, sefaköy ortodonti doktoru

Çene Cerrahisi (Ağız ve Diş)

çene cerrahisi küçükçekmece, küçükçekmece çene cerrahisi, sefaköy çene cerrahisi, çene cerrahisi sefaköyAğız, diş ve çene cerrahisi, dişlerle ilgili tüm cerrahi işlemler ile yüz ve çene kemiğindeki tüm hastalıkların cerrahi tedavisiyle ilgilenir. Ağız, diş ve çenedeki cerrahi işlemlerin uygulanmasında hastaların konforu, var olan hastalıkları, tedaviden duydukları kaygı ve korku öncelikle dikkate alınmakta ve hastalar buna göre tedavi edilmektedir. Çene cerrahisi işlemlerinde uzman kadromuz ve özenli çalışmalarımız ile sizlere hizmet vermeye devam etmekteyiz.

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisinin İlgi Alanları
  • Ağız İçi Yumuşak Doku Lezyonlarının Tanı ve Tedavisi
  • Çene Kemiği Patolojilerinin Tanı ve Tedavisi
  • Diş Çekimleri
  • Gömülü Diş Çekimleri
  • Kist Operasyonları
  • Dental İmplantlar
  • İmplant Destekli Çene-Yüz Protezleri
  • İmplant Üstü Protezler
  • Kemik Ogmentasyonu
  • Sinus Lifting
20 Yaş Diş Cerrahisi

çene cerrahisi küçükçekmece, küçükçekmece çene cerrahisi, sefaköy çene cerrahisi, çene cerrahisi sefaköyÇenenin en arkasında bulunan 20 yaş dişleri üçüncü büyük azı dişleridir. Genellikle yirmili yaşlarda çıkan bu dişler çoğu zaman çenedeki darlıktan kaynaklı, sürme pozisyonundaki sapma veya ilgili bölgedeki kemik yoğunluğu gibi nedenlerle kısmen sürmekte veya çene kemiği içinde gömülü durumda kalmaktadır.

Yeni teknikler ve materyaller kullanılarak 20 yaş dişlerini günümüzde problemsiz ve ağrısız olarak kolaylıkla çekebilmekteyiz. Korkulu bir rüya olarak görülün diş çekimleri artık bu durumdan kurtulmuştur.

Kist Operasyonları

Kist, çene kemiğinin veya diş köklerinin herhangi bir bölgesinde meydana gelebilir. Normalin dışındaki hastalıklı yapılara bu adı veriyoruz. Bu hastalıklı yapıların zamanında tedavi edilmemesi ile çene kemiğinde ciddi deformasyonlara sebebiyet verebilmektedir. Bu nedenle tespit edilen kistlerin en kısa sürede çene cerrahı tarafından cerrahi olarak çıkarılmaları gerekir.

çene cerrahisi küçükçekmece, küçükçekmece çene cerrahisi, sefaköy çene cerrahisi, çene cerrahisi sefaköyHastalıklı kistlerin çok büyük olması çene kemiğinin kırılmasına da sebebiyet verebilmektedir. Bu nedenle Klinik Artı uzmanları işlem öncesinde volumetrik tomografi isteyerek kistin neden olduğu kemik kaybını önceden tespit etmek isterler. Çene kistlerinin sınırlarının belirlenmesinde kullanılan 3D tomografi sayesinde tedaviler güvenli şekilde ilerlemektedir.

Çene cerrahisi işlemlerinin içerisinde kist operasyonları ve daha fazlası bulunmaktadır. Bu işlemlerin yüksek teknoloji kullanılarak yapılmasında fayda bulunmaktadır. Klinik artı olarak vermiş olduğumuz teknolojik imkanları sizlere sunuyoruz.

Sinüs Lifting

Üst çene üzerinde uygulanan bu işleme sinüs lifting adı verilir. Üst çenesinde eksik dişleri olan kişilerde bazen maxiller sinüs olarak adlandırılan boşluklar yer çekimine bağlı olarak aşağıya doğru sarkar. Bu sarkma sonucu çene kemiklerinde erimeler olur. Kemikler eridikçe eksik diş bölgesine implant uygulanacak yeterli kalınlıkta kemik kalmaz. Böyle durumlarda sinus cerrahisi yapılarak sarkmış olan sinus tabanı yukarı kaldırılır ve implant için gerekli olan kemik desteği elde edilir.

İmplant

çene cerrahisi küçükçekmece, küçükçekmece çene cerrahisi, sefaköy çene cerrahisi, çene cerrahisi sefaköyİmplant, çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine onların fonksiyon ve estetiğini tekrar sağlamak amacıyla çene kemiğine yerleştirilen yapay diş kökleridir.

Fiziksel olarak yüz estetiğinin ayrılmaz ve bütünlüğünü sağlayan bir parçası olan dişler, yaşanılan kayıplar sonucu psikolojik ve sosyal çevre bakımından rahatsızlıklara neden olabilir. Bu etkenlerin dışında eksik dişler beslenme, sindirim sorunları ve konuşma bozukluklarına da yol açtığı da gözlenmektedir.

Diş eksiklikleri, doğal dişlere bağlı köprü protezleri veya çıkarılıp takılan hareketli protezler gibi klasik yöntemler ile tamamlandığı gibi implant destekli protezlerle de yapılabilir.

Klinik Artı, uzman hekim kadrosu ve son teknolojik cihazlarla Küçükçekmece Sefaköy’de hastalarına hizmet vermektedir. Ağız, diş ve çene cerrahisi başta olmak üzere diğer bütün ağız ve diş sağlığı ihtiyaçlarınız için Klinik Artı’ya başvurabilirsiniz.