Klinik Artı | Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Sefaköy Diş Kliniği

Sefaköy Diş Kliniği, Klinik Artı, implant, ortodonti, diş beyazlatma, kanal tedavisi, diş eti hastalıkları, protez diş tedavisi, çene cerrahisi gibi tedavi bölümleri içerisinde uzman diş hekimi kadrosu ile Sefaköy diş kliniği olarak hizmet sunmaktadır.

Ağız ve diş sağlığının yanında diş bakımı nasıl olmalıdır? Sorusuna cevap arıyorsanız, Sefaköy diş kliniği merkezlerinden olan Klinik Artı sizlere tecrübelerini bildirmekten memnuniyet duyar.

Düzenli diş bakımı yapılmadığında bir süre sonra dişlerde çürükler ve iltihaplanmalar görülebilir. Ağızda bakterilerin artması ile birlikte diş eti hastalıkları ve diş etlerinde çekilmeler görülür. Bu rahatsızlıklar zamanında tedavi edilmediğinde diş kayıpları yaşanabilmekte, daha zor ve uzun süreçler isteyen tedaviler uygulanmak zorunda kalınabilmektedir.

sefaköy en iyi implant doktoru
Şimdi Hızlı ve Kolay Randevu Alın!

Diş Bakımı Nasıl Yapılmalıdır?

Sefaköy Diş Kliniği, Diş Bakımı

Diş Fırçası ve Diş İpi Kullanımı.

Dişlerimiz düzenli olarak günde en az iki kez fırçalanmalı ve gerektiğinde diş ipi kullanılmalıdır. Dişlerimizi fırçalamak yeterli gibi görülse de dişler arasında kalan artıkları temizlemek için diş fırçası her zaman yeterli gelmeyecektir. Özellikle çürüklerden, iyi yapılmayan dolgulardan veya dişler arasındaki seyrelmelerden dolayı dişlerin arasında kalan yemek artıkları diş fırçası ile çıkarılamayabilir. Bu durumda diş ipi ile bu atıkları çıkarmak, dişlerimizin arasında bakterilerin artmasını ve dişlerimizin çürümesini önleyecektir.

Gargara Kullanımı.

Diş hassasiyetine ve ağızdaki bakteri oluşum miktarına göre, diş doktorunuzun önerdiği oranlarda düzenli olarak gargara kullanmak, ağızdaki bakteri oluşumunu önleyecektir. Özellikle yatmadan önce kullanılacak gargara, uyku sırasında bakteri oluşumunu önleyecektir. Diş sağlığı için hangi gargara kullanılmalı? Bir başkasının kullanarak fayda gördüğü gargara sizde fayda göstermeyebilir. En doğru gargara ağız ve diş yapınıza ve diş hassasiyetinize uygun olan gargaradır. Bu konuda diş doktorunuzdan yardım alarak diş yapınıza uygun önereceği gargarayı kullanabilirsiniz.

Düzenli Diş Kontrolü

Sefaköy Diş Kliniği, Klinik Artı uzman hekimlerine düzenli aralıklarla dişlerinizi kontrol ettirmeniz sizi ileride karşılaşacağınız diş hastalıklarından ve daha zor tedavilerden kurtaracaktır. Çünkü dişlerde meydana gelen küçük çürükleri farketmek güçtür. Bu çürükler bakteri oluşumunu hızlandırarak diğer dişlere ve diş etlerine de zarar verebilir. Bazı insanların diş yapısı daha hassastır ve dişlerini düzenli olarak fırçalasa dahi beslenme alışkanlıklarından dolayı vücudunda artan asit oranı dişlerine zarar verebilmektedir.

Görsel Galerisi
Klinik Artı

Uzun süreçli tedavilerden korku duymayın! Klinik Artı son teknoloji tedavi cihazları ile Sefaköy diş kliniği arayışlarınıza son vermek için hizmet sunmaktadır. Sadece randevu alın ve tedavinize başlayalım!

Sefaköy Diş Kliniği