Şeffaf Plak Sefaköy

Şeffaf plak sayesinde diş teli kullanılmadan diş çarpıklıkları düzeltilebilir. Dijital ortodonti tedavisi kişiye ve dişlere özel şeffaf plaklar üreterek dişlerdeki çapraşıklıkların önüne geçer. Dişlerdeki bu çapraşıklıklar günlük hayatta kişiyi zor duruma sokabilir. Yanlış hizalanmış ve çarpık dişler estetik olmayan bir görünüme yol açarak kişide utanmaya ve özgüven kaybına neden olur. Dişlerini beğenmeyen çoğu kişi, dişlerinin diğer insanlar tarafından görülmesini istemediğinden gülmekten kaçınır. Gülüşlerinden memnun olmayan insanlar konuşurken ya da gülerken ağızlarını kapatırlar. Küçükçekmece Sefaköy şeffaf plak tedavisi alanında büyük başarılara imza atan Klinik Artı, hastalarının sosyal hayatlarında bu ve benzeri durumlarla karşı karşıya kalmamaları için ihtiyaçları olan bilgileri ve tedaviyi vermektedir. Şeffaf plak Sefaköy semtinde birçok alternatife sahip olsa da bunlardan en çok tercih edilenleri arasında Klinik Artı bulunmaktadır.

Her insan güzel dişlerle doğmasa da birçok insan güzel dişlere sahip almayı arzular. İnsanlar tarafından beğenilen bir gülümseme, kişinin özgüvenini büyük oranda arttırır, iş hayatı ve sosyal hayatta olumlu sonuçlar doğurur. Düzgün dişlere ve güzel gülüşlere sahip olan kişilerin özgüveni çok daha yüksektir. Özel ve iş hayatlarında daha başarılı ve mutlu olurlar. Sefaköy şeffaf plak aramalarında en üst sıralarda kendisine yer edinen Klinik Artı, hastalarına hayallerindeki gülüşü vaat ediyor.

Ortodontik tedavi, dişlerin görünümünü iyileştirmekle ve güzel bir gülümseme sağlamakla kalmaz, rahat ve etkili bir şekilde konuşmaya ve yemek yemeye yardımcı olur. Dişlerdeki çarpıklığın giderilmesi, ağız sağlığı için büyük önem taşır. Doğru ağız işlevi, saplığı ve estetiği için ortodontik tedavi şarttır. Çapraşık, kalabalık dişler ya da yanlış hizalı bir ısırık, dişlere zarar vererek ağız sağlığını tehlikeye atar. Tedavi edilmez ise diş eti hastalığı, diş çürüğü, diş kaybı, çene problemleri, çiğneme ve konuşma bozukluğu gibi sorunlara yol açabilir. Sefaköy şeffaf plak tedavisi uygulayan ve üstün başarısı ile göze çarpmayı başaran Klinik Artı; uzman ve donanımlı hekim kadrosu, çağımızın en gelişmiş cihazları ve hastalarının sağlığını öncelik kabul eden anlayışı ile hastalarını ağızlarında mükemmel bir gülüş ile uğurluyor.