Küçükçekmece En İyi İmplant Doktoru

Küçükçekmece en iyi implant doktoru ile tedavi olmaya hazır mısınız?

Dentalimplantlar, diş eksikliklerini tamamlamak ya da dişlerin işlev ve estetiğini yeniden kazandırmak için çene kemiğine konumlandırılan ve doğal diş köküyle aynı nitelikte olan, kişiye özel olarak tasarlanmış vida benzeri yapılardır. Fiziksel özelliklerinden dolayı ana maddesi genellikle titanyumdur.

Titanyum doku dostudur ve kemiğe tamamen bağlanabilmektedir. Günümüzde diş implantları, kaybedilen dişin yerine konulmasında en başarılı alternatiftir ve son 5 yılda implant işlemleri %95 gibi olağan üstü bir başarı oranına sahiptir. Küçükçekmece en iyi implant doktoru sayılabilecek hekimlerimiz sayesinde kliniğimizde implant başarı oranı da bir hayli yüksektir.

Dentalimplantlar doğru ellerde düzgün bir şekilde kullanıldığında hem hasta hem de hekim açısından diğer protez türlerine kıyasla daya yüz güldürücü bir tedavidir. Tek diş eksikliği, birden fazla diş, total diş eksikliği gibi birçok durumda implant tedavisi uygulanabilmektedir.

Küçükçekmece En İyi İmplant Doktoru

Küçükçekmece en hızlı implant tedavisi uygulayan kliniklerden biri olan Klinik Artı’da ilerde ortaya çıkabilecek komplikasyonları önlemek için implant tedavisi yapılacak hastanın sağlık durumu değerlendirilerek tedaviye başlanır.

• Kalp-damar rahatsızlıkları,
  • kemik erimesi,
  • diabet,
  • hipertansiyon,
  • tiroid,
  • böbrek,
  • karaciğer,
  • kan hastalıkları

gibi sorunlara sahip bireylere de implant uygulaması yapılabilmektedir. Tek koşul, hastalığın kontrol altına alınıp alınamama durumudur.

Eğer hastalık kontrol altında değilse implantı uygulayacak diş hekimi ile kişinin medikal doktoru arasında diyalog kurularak hastalık kontrol altın alınır. Hastalığın kontrol altına alınmasıyla birlikte implant uygulaması planlanmaya başlanır. Hastanın kullandığı ilaçlar göz önünde bulundurularak işlemden birkaç gün önce kanı sulandıran ilaçlar gibi kullanılan bir takım ilaçlara ara verilir veya koruyucu olarak işlem öncesi antibiyotik kullanılması gerekebilir.

İmplantın gerçekleştirilebilmesi için çene kemiğinin yüksekliği ve genişliği yeterli olmalıdır. Diş çekildikten sonra dişsiz kalan çene kemiğinde erimeler meydana gelir. İmplantın aksine köprü ve hareketli protezler, çiğneme kuvvetini direkt olarak kemiğe iletmez. Bu nedenle diş çekiminin ardından hiç vakit kaybedilmeden implant yapılmalıdır.

Diş çekiminin yapıldığı seansta implant yerleştirilebileceği gibi oluşan boşluğun kemik ile dolması da beklenebilir. Küçükçekmece en iyi implant tedavisi uygulayan kliniklerden birisi de Klinik Artı’dır. Kliniğimize gelerek size en uygun olan tedavi şeklini öğrenebilir ve yaptırabilirsiniz.