Klinik Artı | Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Şeffaf Plak

şeffaf plak küçükçekmece, küçükçekmece şeffaf plak, sefaköy şeffaf plak, şeffaf plak sefaköy

Şeffaf Plak

Sefaköy, Küçükçekmece

şeffaf plak tedavisi küçükçekmece sefaköy, sefaköy şeffaf plak tedavisi, küçükçekmece şeffaf plak tedavisiŞeffaf plak, geçmişi yaklaşık 20 yıla uzanan güvenilir bir ortodontik tedavi yöntemidir. Şeffaf plaklar dışarıdan bakıldığında fark edilemezler. İstenildiği zaman kolaylıkla takıp çıkarma imkanı bulunmaktadır. Ağrısız bir ortodontik tedavi yöntemidir. Metal diş tellerinde sıkça karşılaşılan ağrı, sızı ve acı hislerine şeffaf plak uygulamalarında karşılaşılmaz. Sefaköy ve Küçükçekmece Şeffaf Plak tedavisi arayışlarınız için doğru adrestesiniz.

Şeffaf Plaklar Nasıl Hazırlanır?

şeffaf plakUzman ortodonti doktoru ağızdan ölçü alır. Ölçüler üç boyutlu tarama yöntemi ile bilgisayara aktarılır. Bilgisayar destekli dişlerin hareketi için tedavi plan senaryosu elde edilir. Bu senaryolara göre tedavi yolu belirlenir. Üç boyutlu yazıcıdan istenen diş kalıpları çıkarılır. Elde edilen kalıpların üzerine esnek şeffaf plak uygulanır. Tedavi aşamalarında kat edilecek aşama için her bir adıma uygun plak hazırlanır. Bu şekilde tedavide kullanılacak plaklar hazırlanmış olur.

Şeffaf Plak Tedavisi Ne Zaman Başlar?

Uzman Ortodonti Hekimi tarafından ölçüler alındıktan sonra bilgilerin bilgisayara girilmesi ve kalıpların hazırlanma sürelerini de hesaba katarak şeffaf plaklar yaklaşık iki hafta içerisinde elde edilir.

Şeffaf Plaklar ile Tedavi Süreci Nasıl İlerler?
sefaköy şeffaf plak

Şeffaf plaklarda, ortodontik tedaviden farklı olarak braketler bireyin kendisine özel olarak 3 boyutlu yazıcılar tarafından üretilmektedir. Şeffaf plaklar, ağızda bulundukları sürece dişleri istenen harekete doğru yönlendirir. 15 günde bir şeffaf plak değişimi yapılır ve her değişimde, yani her yeni şeffaf plakta dişler istenen yöne doğru planlı bir şekilde ilerletilir.

Şeffaf Plaklar Nasıl Kullanılır?
şeffaf plak tedavisi

Kişi plağını rahatlıkla kendisi çıkartıp takabilir. Şeffaf plağı bizzat kendisi günlük hayatının rutin bir parçası olarak kullanır.

Şeffaf Plak Ortodontik Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Şeffaf Plağın diş tellerine göre avantajları oldukça fazladır. Atılacak tüm adımlar; üç boyutlu simülasyonlarda öncelikle belirlenir.

Oldukça şeffaftırlar ve estetik bir görünümleri vardır. Dışardan bakılınca kullanıcının tedavi olunduğu anlaşılamaz.

şeffaf plak fiyatlarıKişinin şahsına özgü üretildiği için problem yaşanmaz. Sosyal yaşantıyı sekteye uğratmaz.

Yemek yerken çıkarılabildiği için istenen her şey rahatlıkla yenebilir.

Küçükçekmece şeffaf plak tedavisi sürecinde Sefaköy Küçükçekmece’deki Klinik Artı Diş Kliniğimize geldiğinizde plak değişimleri kısa sürede yapılır.

Şeffaf Plak Tedavisinde Yaş Sınırı Var mıdır?

küçükçekmece şeffaf plak tedavisiŞeffaf plaklar her yaş grubunda rahatlıkla kullanılabilir. Önemli olan ortodondi hekimi ile işbirliği içinde düzenli olarak plağın kullanılmasıdır.

Şeffaf Plak Kullanırken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Şeffaf plak uygulandığından itibaren ortodonti hekimlerimizle işbirliği içinde olunmalı, şeffaf plak düzenli bir şekilde kullanılarak ağızda bulundurulmalıdır. Plağın esnek yapısı gereği aşırı sıcak içeceklerde uzak durulmalıdır. Plak yüksek ısıdan dolayı esneyerek formunu kaybedebilir.

Sefaköy, Küçükçekmece Şeffaf Plak tedavisi için şimdi iletişime geçin.